ScrollToTop

Prywatny gabinet kardiologiczny w Kielcach - oferta

Problemy kardiologiczne dotykają niemal wszystkich mieszkańców naszego kraju, a ich powikłania są najczęstszą przyczyną zgonów, plasując się nawet przed nowotworami. Z tego względu szybkie rozpoczęcie leczenia i fachowa opieka lekarska to gwarancja zachowania dobrej formy organizmu przez dłuższy czas. Razem z chorobami układu sercowo-naczyniowego występują też często inne - z nich wynikające lub do nich prowadzące. Tylko kompleksowe zajęcie się wszystkimi dolegliwościami pozwala na skuteczne leczenie.

Dlatego moje podejście do Pacjenta gwarantuje lepszą opiekę na każdym etapie działania.

Zajmuję się pacjentami z nadciśnieniem tętniczym, chorobą niedokrwienną serca, po ostrych zespołach wieńcowych, z niewydolnością serca i po implantacji stymulatorów serca (ICD, CRT), ze szczególnym uwzględnieniem tych cierpiących z powodu różnorakich zaburzeń rytmu serca. Swoich pacjentów kwalifikuję między innymi do koronarografii, implantacji stymulatorów serca, kardiowerterów-defibrylatorów i układów resynchronizujących, a także zabiegów ablacji arytmii serca. Przeprowadzamy również przeróżne badania, konieczne z punktu widzenia późniejszego leczenia, w tym badanie echokardiograficzne (echo serca), test wysiłkowy, holter EKG oraz holter ciśnieniowy.

Gdzie parkować

• krótkotrwały postój przed budynkiem (wysiadanie pacjenta) od strony ul. Warszawskiej
  • parking Galeria Korona
  • parking przed Urzędem Wojewódzkim (wejście od strony ul. Targowej)